• Yalancının mumu müfettiş raporuna kadar yanarmış!
  • ABD Başkanı Trump’ın istediği papaz Büyükada Splendid Palas’daki CIA toplantısında!
  • Adalar Belediyesine soruyoruz belgelerden “Hangisi gerçek”
  • FETÖ Belediyeler İmamı Erkan KARAARSLAN’ın Adalar Belediyesi’ndeki İşbirlikçileri!
  • Yassıada için skandal iddialar!

logo

Türkiye nasıl marka olur sorusunun yanıtı bu kitapta

Dijital pazarlama uzmanı ve marka yöneticisi Mürsel Ferhat Sağlam tarafından kaleme alınan ve Dikeyeksen Yayıncılık etiketiyle yayınlanan “Stratejik Marka Yönetimi” Nisan 2017’de raflardaki yerini aldı.

Türkiye nasıl marka olur sorusunun yanıtı bu kitapta

Mürsel Ferhat Sağlam’ın son kitabı Stratejik Marka Yönetimi, 35 farklı başlıkta marka yönetimini işliyor. Konu başlıkları itibariyle ilgi çeken, sıradanlıktan uzak içeriği ve özgün anlatım tarzıyla okuyucuya farklı bir okuma deneyimi ve bakış açısı kazandıracağı kesin olan Stratejik Marka Yönetimi’nde yer alan “Türkiye Bir Sürdürülebilir Marka Mıdır?” başlığı ise sadece sektör profesyonellerini, siyasetçileri, girişimcileri veya iş insanlarını değil tüm Türkiye’yi ilgilendiriyor.

Türkiye’nin 2023’te hedeflediği ekonomik kazanımlara ulaşması için öncelikle “marka ülke” olması gerektiğini vurgulayan Mürsel Ferhat Sağlam’a göre; Türkiye markalaşma yolunda öncelikle “Burası Türkiye!” söylemini, daha sonra bu imaja neden olan ekonomik ve sosyolojik problemleri düzeltmesi gerekiyor.

Kitabın ana konusu markalaşmak fakat kitapta meselenin “nedir”inden ziyade “nasıl”ına odaklanılmış. Bu detay Mürsel Ferhat Sağlam’ın, Stratejik Marka Yönetimi kitabına olan ilgiyi arttıracağa benziyor. Markalaşmaya dair pratik bilgiler sunan içeriği sayesinde her sektörden profesyoneller tarafından merakla beklenen Stratejik Marka Yönetimi, Nisan 2017’de raflardaki yerini aldı.

Mürsel Ferhat Sağlam’a Ulaşmak İçin;

Facebook : /MurselSaglam

Twitter : @MurselSaglam

Instagram : @MurselSaglam

Etiketler: » »
Share
#

SENDE YORUM YAZ

1+3 = ?