Deniz Tunca Bakü’de

12 Mayıs 2018 tarihinde Pullman Baku otelinde “ Skal İnternational Baku” kulübü “Tourism Meetup & Workshop” adlı büyük bir organizasyona imza attı.

Bu etkinlik de devlet ve özel teşkilatlardan, Azerbaycan Milli Meclisinden, Azerbaycan Turizm ve Menecment Üniversitesinden, Azerbaycan Milli Elmler Akademisinin İktisad İnstitutundan, Otel, Restorant, Turizm ajentaları, gıda, taşımacılık şirketlerinden ve teşkilatlardan üst düzey insanlar katıldılar.

TMW tedbirinin maksadı turizmin gelişimi, satışların arttırılması, efektif turizm stratejisinin yaratılması, turizm sanayisi yönünde uzmanlaşan ve iş adamlarının karşılıklı fikir alışverişi etmesine zemin yaratmak oldu.

Tedbirin ana mevzusu turizm hizmetleri, yeni imkanlar, yeni pazarlar ve modern trendler oldu. 400 kişinin katılımıyla gerçekleşen organizasyon saat 09:00-dan 17:00-e kadar davam etmiştir. Tedbir 3 Panel olmakla 11 yerli ve yabancı spikerlerin turizme dair sunumları ile gerçekleşti.

Türkiye, Deniz Tunca’nın katılımı ile destek verdi. Tunca ”Kardeş ülke Azerbaycan da bulunmak bizi çok mutlu etti. Misafirperverliği, doğa güzellikleri, yemekleri, her şeyi ile muhteşem bir yer. Hava Alanından inince ilk dediğim ne kadar temiz ve düzenli bir yer hiç böyle bir yer görmedim” dedi.

Tunca,” Türkiye ve Azerbaycan arasındaki turizmin güçlenmesi ve büyümesi için önemli bir gündü. İki güzel ülkenin varlığını içimizde hissetmek yetmez imkanlarımızı da birleştirmek gerekiyordu. Bu sebeple de elimizden gelen her desteyi vermekten mutluluk duyuyoruz. Aralarında bulunmama izin verdikleri için de gurur duyuyorum. Herkese de ayrı ayrı saygı ve teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi

Toplantıda;
• Turizm ve misafirperverlik sanayisinde gelecek trentler
• Azerbaycan Turizm inkişafında: imkanlar ve gerçeklikler
• Turizm ürünlerinin yaratılmasında ve sunumunda yerel ve uluslararası faktörler (kültürler arası ortak tarihin turizm ürünlerinin örnekleri)
• Turizm Destinasyonunda cazibe kriterleri
• Dijital para ve Blokçeyn teknolojisinin turizmde yarattığı olanaklar
• Country of Orgin Effect (COE) turizme etkisi
• Niş Turizm pazarı macera turizmi kontekstinde
• Turizmde PR, İmkanlar, Perspektivler
• Halal Turizm konsepti, Yeni pazarlar
• Turizm sektörünə strateji bakış
• Düşük maliyetli havayollarının ve ilk yerli Buta Airways Havayolu  şirketinin turizmin gelişimindeki  rolü gibi mevzular konuşuldu.

Sloganı “kemiyyetden kaliteye” olan bu güzel etkinlikte katılımcılar soru-cevapta aktif iştirak ettiler ve katılımcılara yerli ve yabancı işlerden çeşitli hediyeler taktim edildi.

Aynı zamanda tədbirdə Skal Baku klubunun yeni prezidenti Ceyhun Aşurov ilan edildi. Dünya Skal başkanın video selamlamasıyla Ceyhun Aşurov Skal hakkında katılımcılara geniş bir bilgi verdi.

Skal International Turizm Professionelleri Organizasyonu’nun 1934’de Paris’te kurulan ve şu anda dünya çapında 357 kulüple  15.000 üyeye sahip olduğu belirtilmelidir. Bu kulüplerden biri de Skal Baku Kulübü.

Skal International Turizm Profesyonelleri Teşkilatının ana amacı, uluslararası düzeyde küresel turizm, arkadaşlık, turizmde profesyonel faaliyetleri teşvik etmek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu yazınız!
Lütfen isminizi buraya giriniz