DOLAR 7,6217
EURO 8,8926
ALTIN 457,986
BIST 1119,56
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 27°C
Parçalı Bulutlu

Mentor Sistem çocukların farkındalığını geliştiriyor

28.01.2020
A+
A-

Her çocuğun kendine özgü bir yeteneği var ve okul seçiminde de bu farklılıklar belirleyici rol oynuyor.

Mentor Sistem çocukların farkındalığını geliştiriyor

Ancak aileler, çoğu zaman çocuklarının hangi alanlarda yetenek sahibi olduğu konusunda bilgi sahibi olamıyor. Bu nedenle geliştirilen mentor öğretmenlik sistemi, oldukça önemli. Bu sistem, öğrencilerin kendilerini daha iyi tanımalarını, kendi becerilerinin, özelliklerinin farkında olmalarını ve aynı zamanda da ailelerin çocuklarını daha iyi tanımalarını sağlıyor. Mentor öğretmenlik sistemini, bireysel çalışmalar halinde uygulayan Kavaklıdere Koleji de bu yöntem ile öğrencilerin potansiyellerini geliştirmeyi amaçlıyor.

Ayrıca bu sistemle öğrencilerin akademik gelişim, psiko-sosyal gelişim ve kariyer gelişim süreçlerinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesi de amaçlanıyor. Öğrencileri daha yakından tanımak adına uygulanan sistem, aynı zamanda veli ile okul arasındaki iletişimi de daha etkin ve sürekli kılıyor.

KODLAMA EĞİTİMİ İLE ÇOCUKLAR ÇAĞA ÖNDERLİK EDİYOR

Teknoloji ve bilişim çağında yaşadığımız bugünlerde, temel kodlama eğitimi en büyük gerekliliklerin başında geliyor. Bu gerekliliklerin sonucu geliştirilen kodlama eğitimi, robotik, algoritma, 3D tasarım ve oyun tasarım programları çerçevesinde öğrencilere aktarılıyor. Çocuklar, bu sayede gelişim sürecinde olan dünyada var olmayı ve bundan her anlamda faydalanmayı öğreniyor. Aynı zamanda bu yöntem ile öğrencilerin problemlerine karşı çözüm yolları üretmelerini sağlamak da amaçlanıyor. 3 boyutlu tasarımlar yapabildikleri programlama araçlarını kullanma imkanı da bulan çocuklar, kodlama eğitimiyle birlikte çağa önderlik eden bireyler haline geliyor.

ÜST DÜZEY MATEMATİK SORULARINI ÇÖZEBİLİYORLAR

Oluşturulan matematik kulübünde uygulanan metotlar ile çocuklar kendilerini geliştirme fırsatı yakalıyor. Yetenek ve ilgi alanlarına göre değerlendirilen çocuklar kullanılan yöntemler sayesinde Matematik Olimpiyatları’na katılma fırsatı buluyor.

Kavaklıdere Koleji Kurucu Temsilcisi Psikolog Enes Erdem Barut, “Uyguladığımız eğitim metotları ile çocuklarımız üstün matematik sorularını çözebilecek düzeydeler. AMC (American Mathematics Competitions) ve uluslararası matematik yarışmalarında birçok altın madalya ve kupa kazandık Bunun yanında katıldığımız birçok yarışmada da çok sayıda birinciliğimiz var. Son olarak katıldığımız matematik yarışmasında jüri özel ödülüne ve altın madalyaya layık görüldük ki baktığımızda bu bizim için çok önemli bir başarı.” şeklinde konuştu.

ETİKETLER: , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.